Accessibilitat
DECLARACIÓ DACCESSIBILITAT:
Ajuntament de Pallejà sha compromès a fer accessible el seu lloc web de conformitat amb el {1}.
La present declaració daccessibilitat saplica a la següent URL: https://palleja.eadministracio.cat
Situació de compliment:
Aquest lloc web és parcialment conforme a causa de la falta de conformitat dels aspectes que sindiquen a continuació:
Contingut no accessible:
El contingut que es recull a continuació no és accessible pel següent:
a) falta de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web:
Existeix contingut gràfic o no textual amb alternativa textual inadequada a diverses pàgines.
El contingut dalguns enllaços és poc significatiu.
Podrien existir alguns encapçalaments amb un contingut inadequat.
b) càrrega desproporcionada: No aplica.
c) El contingut no entra dins de làmbit de la legislació aplicable: Existeixen arxius penjats amb anterioritat al 20 de setembre de 2018 que no compleixen íntegrament amb els requisits daccessibilitat.
Preparació de la present declaració daccessibilitat.
La present declaració va ser preparada el 19 de desembre de 2023.
El mètode emprat per preparar la declaració ha estat una autoavaluació duta a terme pel propi organisme.
Observacions i dades de contacte:
Pot realitzar comunicacions sobre requisits daccessibilitat com, per exemple:
Informar sobre els dubtes que existeixin sobre el lloc web i en concret els possibles incompliments en aquesta matèria.
Transmetre altres dificultats daccés al contingut.
Formulació qualsevol suggeriment de millora relativa a laccessibilitat de la web.
Aquestes comunicacions es podran dur a terme per les següents vies:
Correu electrònic: palleja@palleja.cat
Telèfon: 936 630 000
Es podrà, així mateix, sol·licitar en format accessible la informació que no compleixi amb els requisits daccessibilitat per alguna de les causes enumerades anteriorment, és a dir, per estar exclosa, exempta per càrrega desproporcionada o en el seu cas, formular una queixa per lincompliment amb laccessibilitat.
Així, a manera de resum es podrà presentar:
una queixa
-
una sol·licitud d'informació accessible relativa a:
continguts que estan exclosos de làmbit daplicació del RD 1112/2018 segons allò que sha fixat per larticle 3, apartat 4 o
continguts que estan exempts del compliment dels requisits daccessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
En la Sol·licitud dinformació accessible, sha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permetin constatar que es tracta duna sol·licitud raonable i legítima.
Les queixes o les sol·licituds dinformació sobre aquesta matèria estan disponibles a la seu electrònica de lentitat en els següents procediments:
Contingut opcional
La versió actual visible daquest lloc web és de desembre de 2023 i en aquesta data es va realitzar la revisió del nivell daccessibilitat vigent. Pot consultar en aquesta mateixa pàgina la política de privacitat.
Procediment daplicació
Si una vegada realitzada una sol·licitud dinformació accessible o queixa, aquesta hagués estat desestimada, no sestigués dacord amb la decisió adoptada, o la resposta no complís els requisits contemplats en larticle 12.5, la persona interessada podrà iniciar una reclamació.
La reclamació pot ser presentada a través del següent procediment:
Així com en la resta dopcions recollides en la Llei 39/ 2015, d1 doctubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.